8. jan. 2008

Naš vsakdanjik


No da nebo samo speLa samo pisala bom še MOJEMU blogu tudi nekaj sam dodal.


Opisal bom moj vsakdanjik:

Zjutraj se zbudim takrat, ko je speLa že v šoli. Na prvi jutranji sprehod me pelje kar njena mami.

Ko je ura tam nekje 14.00 pride speLa iz šole, me pozdravi ''zamenja'' vodo in v sklečko za hrano nasiplje brikete. Brikete pojem le redko zato se speLa malo jezi...ampak me ne krega. Nato me priklene na povodec in že odcapljava ven. Ta sprehod mi je po eni strani zelo všeč po drugi pa spet ne. Strogo hodiva poleg in vmes delava vaje (nabeda), hvala pasjemu bogu da ima speLa pribolšeke in ko sem pridem me nagradi. Ko prideva domov grem spaaat. Po spancu pa komaj pobegnem ''familiji'' saj se mi že moti od božanja..spet zaspim. Ko pa se zbudim me že čaka posodica briketov te pa pojem ;). Potem pa spet sprehod na tem pa le lahko prosto hodim. Po utrudljivem sprehodu me spet cela familija carta speLa pa poskuša prepričati družino da le nekaj znam a jo zanalašč malo ubogam da se ji smejijo..no ja včasih ji prizanesem. Potem je čas za spanje

Lep pasji pozdrauček^^

Capi

1 komentar:

Kaja pravi ...

Hei!
končno spet ena lastnica kavalirja iz Slo.
Ful fajn!

Iz kje pa si če lohka prašam?

Lp, Kaja & Quido