23. jan. 2008

V pričakovanju^^

Mi smo v super razpoloženju. Vedno bolj ubogamo, smo zeloooo pridni ( no preveč hvalim..). Verjetno zaradi tega ker se staramo. Jaaa Capi 29. tega meseca praznuje svoj 1 rojstni dan. Torej ćes 5 dni, to bo še žurka! Od mene je dobil predčasno delček darila, takšno malo vrv, ki jo ponosno nosi na sprehodu in se važi z njo. Vsakemu obiskovalcu jo je treba pokazati... Podala se bom v nakupe in pregledala v trgovinah eno super darilce- za našega bučkota, da bo imel le vse najboljše.

Tukaj na štajerskem je pravo spomladansko vzdušje. Zvončki cvetijo, sonček je, ptički pojejo. Vglavnem super za sprehode. Midva na sprehodu ponavadi vadima zdj sem pa iznašla prijetno tehniko kako se pes razgodi in vadi zraven( hehe).. Psa spustiš iz povodca, ko se oddali na malo daljo razdaljo ga pokličeš. Tako naš Capi totalno raztura hehe..zelo je smešen. Kar leta sem pa tja gor pa dol, ko pridev domov je pošteno izmučen.

Pa hvala za komentarje...kar napišite jaz ne grizem, Capi pa še manj



No ustvarili smo pa tudi forum, ki bo zaživel z vašo pomočjo: www.dogs-rulz.mojforum.si/">http://www.dogs-rulz.mojforum.si/ Res da je malo prazen in neurejen ( en mejčken) ampak delamo na tem.

Ni komentarjev: