8. jan. 2008

Doolg ''spomladanski'' sprehod

Ojla. Končno smo tudi mi dočakali snegec, jeej sneguje, Capijev prvi sneg se hkrati tudi topi. Tako da pri nas ni več snega...imamo bolj pomlado razpoloženje zato sva si znova privoščila en dolg dolg sprehod. Srečala sva enega jazbečarja( Neon), ki se je izgubil in smo mu mi, no oz. naši dalnji sosedi z našo pomočjo ''našli'' izgubljen dom. Skupaj sta divjala. Edina napaka na sprehodu je bila ta da nisem imela s sabo fotoaparata. Po divjanju sva se odpravila do Sp. Grušovja tam sva spet divjala tokrat z žogo. Jaz sem si ubula rolarje Capija pa privezala na krajši povodec, tako ponavadi hodiva po cesti.. :D . Pot nazaj (torej po drugi strani Sp. Grušovja) še zdaleč ni bila tako rožnata. Po poti sva srečala polno ''nemških ovčarjev'' ki so ''krvoločno'' (malo pretiravam) lajali na Capija on pa čisto kavalirsko lajal nazaj. Hihi :D. Priznam,mene je bilo prav pošteno strah. Nato sva se (spet) ustavila in naredila še eno postajanko kjer sva malo spila...Ostali del poti pa sva (strogo) hodila poleg in parkrat pomolila taco,sedla,dala prostor,prosila,skakala ( v vičino,daljino)...
Nekaj od naju slik pa kot sem že omenila ni. :'(

Ni komentarjev: