8. jan. 2008

Pa da se predstavimo.


Ola. Moje ime je speLa in tukaj bom pisaala blog (očitno) o mojih živalicah..no ja bolj ko ne o mojemu kužeku Capiju.


Capi naj bi bil Cavaier King Charles Spaniela (TR) Hja januraja bo že star eno leto! Kupili smo ga v okolici Celja. Je pravi mali hipeaktivček, tisti ki je rekel da so CKCS mirni se je pošteno zmotil, kondicije mu ne primankuje. Zelo rad teka skače zato imava v načrtu agility (sam nevem če je to glih dobra zamisel). Obiskujema malo šolo, na začetku prava polomija samo se že boljša:D. Ima veliko pasjih prijateljov ZP-ja Olija, čivavkota Louja, šicuja Kimija, mešanko Piko, pekinezerja Kobija pa še bi lahko naštevala:P Zelo rad se igra itd. Zelo malo je. Zanjega je smisel živlenja tekanje, tekanje, spanje spanje,igranje,tekanje,zajbavanje lastnice,tekanje,spanje,spanje(hrana),tekanje spanje:D No to bo vse.

Lep pasji pozdrav
P.S na slki je capi star am..8mesecev:P
speLa&Capi

6 komentarjev:

Anonimni pravi ...

Ja ŠpeLa bom kr prva...Capi je res ful luškan pa lepi blog mata=D

LP Laura

Anonimni pravi ...

Hej,

zakaj pa "naj bi bil Cavalier"? So mamo parili s kom drugim?

speLa pravi ...

Ne°° Tako sem napisala, nwm. ''Naj bi bil kavalir''.. je kavalir ;D


LP

speLa

Anonimni pravi ...

Aha, sem mislila, da je oče kaka druga pasma. Ker je kar malo preveč rjav za TC. No, vsaj meni se tako zdi.

speLa pravi ...

Hmm.. to sem jaz tudi že opazila.. Dokler nisem našla nekih angleških Tricourčkov, ki so bili isto če še ne bolj obarvani rjavo :P

speLa pravi ...

Tricolourčkov* se opravičujem..