5. feb. 2008

Rojstni dan in ostalo...



Pozdravljeni!
Ja,ja Capi je 29. januarja praznoval rojstni dan. Za darilo je dobil malo vrv za igrat, kup priboljškov in poljubčkov. Seveda pa glavno darilo še pride, to bo trenig agilityja. Trenirala bova v ŠKD Celeia. Zdaj imava denar že našparan za tečaje in upam, da bo Capiju všeč... poskusiti ni greh.
No,Capi je zelo užival za svoj rojstni dan. Z Babico smo odšli na daljši sprehod in srečali neke družinske prijatelje...Zraven je bila tudi deklica Maša. Capi jo je bil zelo vesel saj uživa v družbi malih otrok. Po poti nazaj je srečal nekega jazbečarja in se začel igrati z njim. Tekala sta vsepovsod, mene je že bilo strah zato sem letela za njima, čeprav tekati nebi smela. Ko sem tako letala in vpila za Capijem je prakrat pogledal nazaj a k meni ni prišel. A ko sem se ubrila in začela tekati (hitra hoja) nazaj sta ob z jazbečarjem pritekla k meni ( no ja, jazbečar je Capija spremljav le do pol poti).

Lepe pasje pozdravčke speLa&Capi

1 komentar:

Juno pravi ...

Hello there! I saw your cute picture on Quido's blog and wanted to come by and say HELLO!!

We're also Cavaliers as well!

Momo & Pinot