9. apr. 2008

Da se bo dolgem času spet oglasim.



Uhh, zdaj me pa že dolgo ni bilo. Z upravičenim razlogom (kot sem ga že menda navedla) internet me zajbava.. :[ .

Medtem se je zgodilo veliko novega (amm.. no ja). Uhce smo si postrigli (mi je žal.. a kaj moreš tako je, če so na konicah zavozljani, zdaj mu vsak dan uhece dobro prekrtačim). Bila sva na srečanju foruma MaloPoPasje in je bilo super. Šla sem pa brez Capija saj nisem imela prevoza. Naslednjič (26.4.) pa Capija sigurno pripeljem zraven.
Medva še naprej utrjujeva trikce naučila sva se že veliko novih. Tudi v agilityju nama gre. Včasih ga malo zanese zato ga še morem bremzat, da mi ne uide na kako drugo oviro. Začela sva pa tudi frizbi metat. Capi je navdušen... zelo mu je všeč skakanje za frizbijem, če hkrati preskakuje noge,hrbet ali pa se ''plazi'' med mojimi nogami.

V petek pa smo z beaglom Oskarjem zmenjeni za sprehod na konjiški stari grad. Komaj čakam! Seveda bom objavila tudi slikice in kak video dveh hiperaktivčkov na kupu.^^

LP

speLa&Capi

p.s: Na slikah je Capi star 3mesce =P

Ni komentarjev: